Tarihi geçmiş un' dan oyun hamuru yapmı

   Bazen alışverişlerde durumu biraz abartıp her şeyi fazla fazla alıyoruz. Promosyon olarak hazırladıkları büyük paketler bu durumu daha da cazip hale getiriyoruz. Tüketebiliyorsanız ne ala fakat son kullanma tarihine kadar tüketemiyorsanız yazık oluyor.  Ben de bir zamanlar aldığım 5 kilo unu kullanamadım ve bir baktım ki tarihi geçmiş. Atacak değildim ya bende çocuklara oyun hamuru yaptım. Hem çocuklar mutlu oldu hem de ben unu ziyan etmeyip değerlendirmiş oldum.


   2 bardak suyu kaynatın, 1 yemek kaşığı limon suyu ve 1 yemek kaşığı sıvı yağ ilave edin ve biraz soğuduktan sonra alabildiği kadar un ilave edin (pasta tarifi gibi oldu) ve eşit parçalara bölün. Hazır gıda boyaları ile renklendirin, hava almayacak kutularda muhafaza edin yada çocuklarınıza verin özgürce kullansınlar. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...