Eski kottan yazlık bir çanta yapmaya ne dersiniz

      Eskiyen kot pantolonları değerlendirmenin tam zamanı. Hazır yaz da gelmişken bir yandan dolaplardaki kıyafetleri kışlıktan yazlığa değiştirirken diğer yandan da eskiyen veya artık giymeyi düşünmediğiniz kıyafetleri ayırdıktan sonra koyulalım işin başına...





Haydi iş başına


Bir adet eski kot pantolon, bir adet eski bir gömlek, makas, ip ve bir de dikiş makinesi.





1. Kot pantolonu tersine çevirerek istediğiniz uzunlukta paçalara doğru kesiniz. Ben büyük bir çanta olmasını istemediğim için kısa kestim.











2. Kesilen kısımları makinede düz diktim.



3. Sıra gömlekte. Gömleğin düğmelerini kapatıp çantanın kemer kısmını kestim. Maalesef dikiş makinesinin azizliğine uğradım.  Kumaş çok ince olduğu için dikmedi. Ben de çareler tükenmez. Onun da bir çözümünü buldum. Pantolon paçası için kullandığım tela  ile kesinlen kısımları ütü yardımıyla katlayıp tela  ile yapıştırdım. (nasıl fikir ama)




4.İşte çantamın kemeri yoksa kot pantolonun mu kemeri desek.:)




5. Kemeri yaptığım metotla çantanın kulplarını da diktikten sonraki hali.
Üstündeki çiçeklerde plastik poşetten daha önce yaptığım plaj çantasından arta kalanlar, onları da
üstüne diktim.





işte yazlık yeni çantam

Farklı bir model; Anne tarzı kot çanta burada




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...