Eski kottan yeni bir çanta

     Daha önceden yayınlamış olduğum kot pantolondan çanta yapımına şimdi bir yenisi daha ekliyorum. Şimdi düşünüyorum da eskiden ne kadar çok şeyi değerlendirmek yerine israf edermişiz. Şimdilerde herkes bir şeyleri değerlendirme yolunda ve bunu da çevresiyle paylaşıyor. Bu durum beni çok çok  mutlu ediyor. 



Bu çanta büyüklüğünden anlaşılacağı gibi büyük beden bit kottan yapıldı. Sevgili anneciğimin eskiyen kot pantolonun önce kendime salaş bir şort yapmak istedim fakat iş gözümde büyüyünce çanta yapmaya karar verdim.

Pantolonun paçalarını kullanarak ön ve arka olmak üzere 2 ayrı parça kestim. Kestiğim parçaları diktikten sonra daha önceden almış olduğum hazır kulpları taktım fakat hiç güzel olmadı, en iyisi yine aynı kotun parçalarından çantaya 2 tane kulp diktim. Renk bütünlüğü olunca daha iyi oldu. Artan küçük bir parçadan da çantanın ön tarafına cep yaptım. Tuhafiyeden aldığım sticker' ı sıcak ütü yardımıyla cebe yapıştırdım. Gerçi resimde pek belli olmuyor ama çantaya biraz hava kattı doğrusu. 



Biraz sade bir çanta oldu ama tam bir anne çantası oldu. 
Eee bu durumda çantayı sevgili anneciğime hediye ettim. 
Gerçi kotta onundu tabi ki çanta da onun...

1 yorum:

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...