plastik peynir kutularını değerlendirme


Plastik peynir kutularını kullanarak saksı yada ıvır zıvır kutusu yapabilirsiniz. Yapım aşamaları;

Temiz ve kuru peynir kabı su bazlı boya  veya  yağlı boya ile birkaç kat boyanır
Resim yazısı ekle

Boyamız kuruduktan sonra daha önce hazırladığımız  resimli peçetelerimizi dekupaj yöntemi ile kutularımıza baskısını yapıyoruz.

kuruduktan sonra ki hali




Bu da zeytin kabıydı bir zamanlar şimdi banyoma sabun kutusu oldu,  aynı tekniği kullanarak yaptım. Önce boyadım sonra dekupaj yaptım. Tam kuruduktan sonra  üstteki çıkıntılı kısma kurdelayı geçirmek için sıcak bıçak ile belirli  aralıklarla ince delikle açtım. Kurdelayı deliklerden geçirerek fiyonk yaptım. Güzel bir sabun kutusu oldu.



4 yorum:

  1. Merhaba, blogunuz hayırlı olsun.Ben de dönüşüm işlerine meraklıyım.Güzel paylaşımlarda buluşmak dileği ile...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, yeni fikirlerle birlikte olmak ümidiyle hoşçakalın

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuşlar, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel değerlendirmişsiniz kutuları.

    YanıtlaSil

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...